by Lone
Torsdag holdt Alfred 2 års fødselsdag/afslutning og havde lækre hjemmebagte boller og robotjuicer med ostehaps og rosiner med til formiddagshygge det smagte bare super godt STORT tillykke med fødselsdagen fra os alle og de bedste ønsker for fremtiden
Read More