by Lone
Jubiii… SNE SNE 🙂 Endelig kom sneen så vi kunne få bygget en snemand/snetrold, og derefter en frisk slædetur 🙂
Read Moreby Lone
Fastelavnsmandag slog vi traditionen tro katten af tønden, og børnene mødte festklædte i dagplejen og klar til at give den gas 😉 Vi spiste først lækre fastelavnsboller som Laurits havde med i forbindelse med hans 1 års fødselsdag, og derefter gik tøndeslagningen i gang. Andrea var den der fik givet tønden det endegyldige slag hvor […]
Read Moreby Lone
Mandag den 12. februar fyldte Laurits 1 år, og det fejrede han med lækre hjemmebagte fastelavnsboller uhmm!! de smagte dejligt 🙂 STORT tillykke til Laurits med fødselsdagen fra os alle.
Read More